loading...

آموزش بازاریابی آنلاین

بازدید : 110
شنبه 20 دی 1399 زمان : 10:03

یکی از بهترین روش‌های یادگیری دیجیتال مارکتینگ، شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ دوره‌های ‌آنلاین بازاریابی دیجیتال است. شاید فکر کنید با وجود محتوای آموزشی خوب و با کیفیت در سایت‌های مختلف، منابع و مراجع آنلاین، یوتیوب، آپارات و پلت‌فرم‌های ویدئویی، چه نیازی به شرکت در یک دوره دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟ پاسخ روشن است. هنگامی که در ابتدای مسیر یادگیری هستید، مراجعه به این منابع و مراجع بیشتر از آنکه یادگیری به همراه داشته باشد، موجب سر درگمی بین محتواهای بسیار گوناگون می‌شود. فضای بازاریابی دیجیتال، یک فضای تخصصی با انواع و اقسام موضوعات تخصصی است. با شرکت در یک دوره خوب و با کیفیت، شما این مسیر را گام به گام طی می‌کنید. بعد از آن، می‌توانید با استفاده از منابع در دسترس، یادگیری را عمق ببخشید.

دوره حضوری یا دوره آنلاین؟ سوال این است!

دوره‌های حضوری مزایای خود را دارند اما به دلایل مختلف، حضور در آنها برای همه امکان‌پذیر نیست. از موضوعات مربوط به زمان و مکان برگزاری تا تداخل با ساعات کاری باعث می‌شود حضور در دوره‌های حضوری با وجود مزایای غیر قابل انکاری که دارند، برای همه وجود نداشته باشد. امورزه، دوره‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری مزیت‌های قابل توجهی دارند.

دوره‌های آنلاین برخط یا دوره‌های آنلاین از پیش ضبط شده؟

دوره‌های آنلاین به دو شکل به متقاضیان ارائه می‌شوند. برخی از دوره‌هایبازاریابی دیجیتال در قالب ویدئو‌های آموزشی از پیش ضبط شده با کیفیت استودیویی هستند و بعضی به‌شکل وبینار توسط مدرس مربوطه برگزار می‌شوند و شما باید در روزها و ساعات مشخصی آنلاین باشید. هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. به همین دلیل امروزه بیشتر متقاضیان، دوره‌هایی را انتخاب می‌کنند که از هر دو روش به شکل درستی استفاده شده باشد.

7 ویژگی‌ مهم یک دوره‌ بازاریابی دیجیتال

1- ویدئوی آموزشی دیجیتال مارکتینگ به همراه وبینار

یکی از مزایای دوره‌های با ویدئو‌های از پیش ضبط شده این است که شما محدودیت زمانی برای شرکت در کلاس ندارید و می‌توانید در هر ساعتی ویدئوها را تماشا کنید. اگر کارمند یا دانشجو هستید و با زمان‌بندی کلاس‌های آنلاین مشکل دارید، این نوع دوره بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. علاوه بر این، می‌توانید بارها و بارها ویدئوها را نگاه کنید. شاید در ابتدا به نظر برسد که در این کلاس‌ها تعامل با مدرس کاهش پیدا می‌کند، اما با اضافه کردن جلسات پرسش و پاسخ به‌صورت آنلاین و وبینار‌های تکمیلی هفتگی و ماهیانه این مسئله بر طرف می‌شود. مدرسین حرفه‌ای از این روش استفاده می‌کنند و از دانشجویان خود می‌خواهند تا مباحث درسی را ابتدا از طریق ویدئو مرور کرده و سپس در وبینارها مشکلات خود را برطرف کنند.

2-تجربۀ مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ

تجربه نشان می‌دهد کیفیت یک دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی، در حقیقت به تجربۀ واقعی مدرس آن دوره در کسب و کار در فضای آنلاین وابسته است. یک مدرس بازاریابی دیجیتال باید علاوه بر اینکه دانش و مطالعۀ کافی در این زمینه داشته باشد، تجربۀ کار در فضای آنلاین را هم داشته باشد. علاوه بر این، مدرس باید مهارت «یاد دادن» را هم دارا باشد. می‌دانید، توضیح دادن روش اجرای یک کمپین تبلیغاتی بسیار ساده است اما تنها مدرسانی می‌توانند فوت‌های کوزه‌گری و ترفندها را به شما آموزش دهند که بارها کمپین‌های مختلف واقعی در حوزه‌های مختلف را اجرا کرده و مشکلات و راه‌حل‌ آن‌ها را بدانند. مدرسین دوره‌های بازاریابی آنلاین باید اثری از خودشان بجز در حوزۀ آموزش در فضای آنلاین داشته باشند. یک مدرس خوب باید تجربۀ واقعی کار در کسب و کار در فضای آنلاین را هم داشته باشد و شما بتوانید با جست و جو، روزمۀ کاری و تجربیات مدرس در فضای کسب و کار را پیدا کنید.

3-پاسخ به پرسش‌ها در دوره آموزشی

طرح سوال و دریافت پاسخ درست و مناسب حق یک دانشجو در دوره‌های آموزشی است. بنابراین برای انتخاب یک دوره دیجیتال مارکتینگ باید این سوالات را از برگزار کننده آن بپرسیم: آیا برای پاسخ به سوالات زمانی در نظر گرفته شده است؟ چه کسی به سوالات پاسخ می‌دهد؟ مدرس دوره یا شخص دیگری؟ آیا تنها یک بار اجازه پرسش دارید؟ آیا شما به پرسش و پاسخ هم‌کلاسی‌های خود دسترسی دارید؟ آیا امکان مطرح کردن مشکلات کسب و کارهایتان و دریافت پاسخ را دارید؟

در یک دوره با کیفیت، باید تلاش شود راه‌های متفاوتی برای تعامل بین دانشجو و استاد ارائه شود، محدودیتی برای پرسش و پاسخ نداشته باشد و تمام سوالات به همراه پاسخ‌های آن‌ها در یک پنل جمع‌آوری شده باشد و شرکت‌کنندگان در دوره به آنها دسترسی داشته باشند.

4.ارائه تمرین و بررسی آن

اگر همۀ دانش بازاریابی دیجیتال را به‌صورت تئوری فراگرفته باشید ولی در عمل به سراغ آن نرفته باشید، نتیجه لازم را نخواهید گرفت. در یک دوره بازاریابی دیجیتال باید برای دانشجویان تمرین‌های مناسبی طراحی شده و سپس امکان بررسی این تمرین‌ها و نقد و بررسی آنها توسط دیگر شرکت‌کنندگان، متخصصین یا مدرس دوره وجود داشته باشد. با بازخوردهایی که دانشجویان می‌گیرند، یادگیری عمیق‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید یک متخصص دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای شوید قطعاً باید در کنار آموزش، تجربه انجام پروژه‌های واقعی را هم داشته باشید. اگر خودتان بخواهید به تنهایی مسیر آموزش دیجیتال مارکتینگ را طی کنید ممکن است هزینه زمانی بسیاری برای آن پرداخت کنید. در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ، مدرس دوره تلاش ‌میکند تا هزینه‌های ریالی و زمانی شما را برای کسب این تجربه کاهش دهد و مسیر شما را کوتاه‌تر کند. یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال این است که باید پروژه و تمرین محور باشد تا یادگیری عمیق‌تری حاصل شود.

5-شبکه سازی اعضا در فضای کسب و کار آنلاین

در دوره‌های بازاریابی حضوری، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد جدید از مزایای مهم شمرده می‌شود. به اشتراک گذاری تجربیات در کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال‌مارکترها بسیار مهم است. بسیاری از افراد مهم حوزه دیجیتال، در این دوره‌ها با از نزدیک با هم آشنا می‌شوند. کارفرما‌یان و مدیران کسب و کارهای آفلاین هم می‌توانند با استفاده از این شبکه‌سازی‌ها برای تامین منابع انسانی مورد نیاز خود استفاده کنند. با آموزش دیجیتال مارکتینگ توجه به اهمیت موضوع شبکه‌سازی، باید این مسئله در یک دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته شده باشد و امکان شبکه‌سازی به شکل‌های مختلف در آن در نظر گرفته شده باشد. در بهترین دوره بازاریابی دیجیتال (mydmc.ir) این مسئله مهم مورد توجه جدی بوده و شما علاوه بر اینکه در سایت دوره می‌توانید به پروفایل بهترین‌ها دسترسی داشته باشید، شرکت‌کنندگان در فضای خصوصی و گروه‌های تخصصی هم با هم مستقیماً در ارتباط هستند.

6-نظرات شرکت کننده‌های قبلی

پیش از شرکت در یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان قبلی آن دوره را پیدا کنید و ببینید چه نظری دارند. با آن‌ها صحبت کنید. نظر آن‌ها را بپرسید. فراموش نکنید برای پیدا کردن این افراد نیازی به جست و جوهای طولانی و سخت ندارید. می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نظرات را درباره آنها ببینید. می‌توانید در بین کامنت‌های گذاشته شده در شبکه‌ اجتماعی آن‌ها را پیدا کنید و به اعضای دوره پیام دهید و سوالات خود را مستقیما از آن‌ها بپرسید.

7-عناوین دوره بازاریابی دیجیتال
با توجه به گستردگی دیجیتال مارکتینگ، انتخاب دوره‌ای که جامع‌ترین عناوین را داشته باشد، مهم به نظر می‌رسد. اگر در اوایل مسیر یادگیری بازاریابی آنلاین هستید بهتر است در دوره‌ای شرکت کنید که سرفصل‌های جامع و کاملی داشته باشد. چرا که یک دید کلی به ما می‌دهد. توجه کنید که دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال باید به شما روش‌های بازاریابی، فروش، ارتباط و دسترسی به مخاطبان در فضای آنلاین و شیوۀ درست انتخاب و استفاده از ابزارهای دیجتال را بیاموزد. طراحی سایت، برنامه‌نویسی و مانند آن از عناوین این دوره نیست. یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ باید شامل ‌روش‌های بازاریابی در فضای آنلاین باشد. در ادامه برخی از سرفصل‌های یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال نام برده شده است.

سرفصل‌های بازاریابی آنلاین

مبانی بازاریابی دیجیتال
بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال
سئو SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو)
بازاریابی محتوایی و فرمت‌های محتوا
بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
بازاریابی با فایل‌های صوتی و پادکست
بازاریابی پیامکی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
بهینه‌سازی نرخ تبدیل در کسب و کارهای آنلاین
فرآیندهای A/B Testing
بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
تبلیغات کلیکی و انواع آن
تبلیغات در گوگل - گوگل‌ادز
موضوعات مدیریتی مرتبط با کسب و کار آنلاین
موضوعات حقوقی مرتبط با کسب و کارهای آنلاین
استراتژی در کسب و کارهای آنلاین


اگر به دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ هستید باید تمام دوره‎‌ها را لیست کرده و ویژگی‌های آنها را بررسی و مقایسه کنید. سپس با توجه به نیاز‌های خود، بهترین دوره را برای خودتان انتخاب کنید. یادگیری بازاریابی آنلاین یک شبه اتفاق نمی‌افتد. دوره‌هایی که وعده‌های پول‌دار شدن و یادگیری سریع به شما می‌دهند معمولاً ازکیفیت مناسبی برخوردار نیستند. در این مسیر باید با صبر و حوصله و تمرین و پشتکار پیش بروید تا یک دیجیتال مارکتر خوب شوید. به تجربه نشان داده شده است که دوره‌های فشرده، کوتاه مدت، سه ماهه، یک ماهه و مانند آن، دوره‌های مناسبی نیستند. بازاریابی دیجیتال، آمپول، قرص، کپسول یا شربت ندارد. باید وقت بگذارید، بیاموزید، تجربه کنید تا در نهایت بتوانید تجربۀ موفقی در کسب و کار در فضای آنلاین داشته باشید.

در آخر اگر بخواهید برای کار در حوزه دیجیتال مارکتینک فرد مناسبی باشید و به دنبال آینده‌ای درخشان در این حوزه هستید، باید در یک یا چند تا از مهارت‌های زیر تخصص داشته باشید.

SEO (بهینه سازی برای موتورهای جست و جو)
تبلیغات در گوگل (گوگل‌ادز)
بازاریابی متحوایی
کپی‌رایتینگ (موثرنویسی/اثربخش نویسی)
شبکه‌های اجتماعی
طراحی، اجرا، تحلیل و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی
می‌توانید برای بررسی دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) یکی از بهترین‌ها را ملاک قرار دهید. این دوره پیش از این در یک نظرسنجی که از طریق یکی از معتبرترین رسانه‌های حوزه دیجیتال انجام شد، با رای اکثریت عنوان بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران را به خود اختصاص داد. برای مشاهده و انتخاب یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال به سایت mydmc.ir مراجعه کنید.


منبع: دیجیاتو

یکی از بهترین روش‌های یادگیری دیجیتال مارکتینگ، شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ دوره‌های ‌آنلاین بازاریابی دیجیتال است. شاید فکر کنید با وجود محتوای آموزشی خوب و با کیفیت در سایت‌های مختلف، منابع و مراجع آنلاین، یوتیوب، آپارات و پلت‌فرم‌های ویدئویی، چه نیازی به شرکت در یک دوره دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟ پاسخ روشن است. هنگامی که در ابتدای مسیر یادگیری هستید، مراجعه به این منابع و مراجع بیشتر از آنکه یادگیری به همراه داشته باشد، موجب سر درگمی بین محتواهای بسیار گوناگون می‌شود. فضای بازاریابی دیجیتال، یک فضای تخصصی با انواع و اقسام موضوعات تخصصی است. با شرکت در یک دوره خوب و با کیفیت، شما این مسیر را گام به گام طی می‌کنید. بعد از آن، می‌توانید با استفاده از منابع در دسترس، یادگیری را عمق ببخشید.

دوره حضوری یا دوره آنلاین؟ سوال این است!

دوره‌های حضوری مزایای خود را دارند اما به دلایل مختلف، حضور در آنها برای همه امکان‌پذیر نیست. از موضوعات مربوط به زمان و مکان برگزاری تا تداخل با ساعات کاری باعث می‌شود حضور در دوره‌های حضوری با وجود مزایای غیر قابل انکاری که دارند، برای همه وجود نداشته باشد. امورزه، دوره‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری مزیت‌های قابل توجهی دارند.

دوره‌های آنلاین برخط یا دوره‌های آنلاین از پیش ضبط شده؟

دوره‌های آنلاین به دو شکل به متقاضیان ارائه می‌شوند. برخی از دوره‌هایبازاریابی دیجیتال در قالب ویدئو‌های آموزشی از پیش ضبط شده با کیفیت استودیویی هستند و بعضی به‌شکل وبینار توسط مدرس مربوطه برگزار می‌شوند و شما باید در روزها و ساعات مشخصی آنلاین باشید. هر دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. به همین دلیل امروزه بیشتر متقاضیان، دوره‌هایی را انتخاب می‌کنند که از هر دو روش به شکل درستی استفاده شده باشد.

7 ویژگی‌ مهم یک دوره‌ بازاریابی دیجیتال

1- ویدئوی آموزشی دیجیتال مارکتینگ به همراه وبینار

یکی از مزایای دوره‌های با ویدئو‌های از پیش ضبط شده این است که شما محدودیت زمانی برای شرکت در کلاس ندارید و می‌توانید در هر ساعتی ویدئوها را تماشا کنید. اگر کارمند یا دانشجو هستید و با زمان‌بندی کلاس‌های آنلاین مشکل دارید، این نوع دوره بازاریابی دیجیتال برای شما مناسب است. علاوه بر این، می‌توانید بارها و بارها ویدئوها را نگاه کنید. شاید در ابتدا به نظر برسد که در این کلاس‌ها تعامل با مدرس کاهش پیدا می‌کند، اما با اضافه کردن جلسات پرسش و پاسخ به‌صورت آنلاین و وبینار‌های تکمیلی هفتگی و ماهیانه این مسئله بر طرف می‌شود. مدرسین حرفه‌ای از این روش استفاده می‌کنند و از دانشجویان خود می‌خواهند تا مباحث درسی را ابتدا از طریق ویدئو مرور کرده و سپس در وبینارها مشکلات خود را برطرف کنند.

2-تجربۀ مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ

تجربه نشان می‌دهد کیفیت یک دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی، در حقیقت به تجربۀ واقعی مدرس آن دوره در کسب و کار در فضای آنلاین وابسته است. یک مدرس بازاریابی دیجیتال باید علاوه بر اینکه دانش و مطالعۀ کافی در این زمینه داشته باشد، تجربۀ کار در فضای آنلاین را هم داشته باشد. علاوه بر این، مدرس باید مهارت «یاد دادن» را هم دارا باشد. می‌دانید، توضیح دادن روش اجرای یک کمپین تبلیغاتی بسیار ساده است اما تنها مدرسانی می‌توانند فوت‌های کوزه‌گری و ترفندها را به شما آموزش دهند که بارها کمپین‌های مختلف واقعی در حوزه‌های مختلف را اجرا کرده و مشکلات و راه‌حل‌ آن‌ها را بدانند. مدرسین دوره‌های بازاریابی آنلاین باید اثری از خودشان بجز در حوزۀ آموزش در فضای آنلاین داشته باشند. یک مدرس خوب باید تجربۀ واقعی کار در کسب و کار در فضای آنلاین را هم داشته باشد و شما بتوانید با جست و جو، روزمۀ کاری و تجربیات مدرس در فضای کسب و کار را پیدا کنید.

3-پاسخ به پرسش‌ها در دوره آموزشی

طرح سوال و دریافت پاسخ درست و مناسب حق یک دانشجو در دوره‌های آموزشی است. بنابراین برای انتخاب یک دوره دیجیتال مارکتینگ باید این سوالات را از برگزار کننده آن بپرسیم: آیا برای پاسخ به سوالات زمانی در نظر گرفته شده است؟ چه کسی به سوالات پاسخ می‌دهد؟ مدرس دوره یا شخص دیگری؟ آیا تنها یک بار اجازه پرسش دارید؟ آیا شما به پرسش و پاسخ هم‌کلاسی‌های خود دسترسی دارید؟ آیا امکان مطرح کردن مشکلات کسب و کارهایتان و دریافت پاسخ را دارید؟

در یک دوره با کیفیت، باید تلاش شود راه‌های متفاوتی برای تعامل بین دانشجو و استاد ارائه شود، محدودیتی برای پرسش و پاسخ نداشته باشد و تمام سوالات به همراه پاسخ‌های آن‌ها در یک پنل جمع‌آوری شده باشد و شرکت‌کنندگان در دوره به آنها دسترسی داشته باشند.

4.ارائه تمرین و بررسی آن

اگر همۀ دانش بازاریابی دیجیتال را به‌صورت تئوری فراگرفته باشید ولی در عمل به سراغ آن نرفته باشید، نتیجه لازم را نخواهید گرفت. در یک دوره بازاریابی دیجیتال باید برای دانشجویان تمرین‌های مناسبی طراحی شده و سپس امکان بررسی این تمرین‌ها و نقد و بررسی آنها توسط دیگر شرکت‌کنندگان، متخصصین یا مدرس دوره وجود داشته باشد. با بازخوردهایی که دانشجویان می‌گیرند، یادگیری عمیق‌تر می‌شود. اگر می‌خواهید یک متخصص دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای شوید قطعاً باید در کنار آموزش، تجربه انجام پروژه‌های واقعی را هم داشته باشید. اگر خودتان بخواهید به تنهایی مسیر آموزش دیجیتال مارکتینگ را طی کنید ممکن است هزینه زمانی بسیاری برای آن پرداخت کنید. در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ، مدرس دوره تلاش ‌میکند تا هزینه‌های ریالی و زمانی شما را برای کسب این تجربه کاهش دهد و مسیر شما را کوتاه‌تر کند. یکی از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال این است که باید پروژه و تمرین محور باشد تا یادگیری عمیق‌تری حاصل شود.

5-شبکه سازی اعضا در فضای کسب و کار آنلاین

در دوره‌های بازاریابی حضوری، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد جدید از مزایای مهم شمرده می‌شود. به اشتراک گذاری تجربیات در کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال‌مارکترها بسیار مهم است. بسیاری از افراد مهم حوزه دیجیتال، در این دوره‌ها با از نزدیک با هم آشنا می‌شوند. کارفرما‌یان و مدیران کسب و کارهای آفلاین هم می‌توانند با استفاده از این شبکه‌سازی‌ها برای تامین منابع انسانی مورد نیاز خود استفاده کنند. با آموزش دیجیتال مارکتینگ توجه به اهمیت موضوع شبکه‌سازی، باید این مسئله در یک دورۀ آنلاین بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته شده باشد و امکان شبکه‌سازی به شکل‌های مختلف در آن در نظر گرفته شده باشد. در بهترین دوره بازاریابی دیجیتال (mydmc.ir) این مسئله مهم مورد توجه جدی بوده و شما علاوه بر اینکه در سایت دوره می‌توانید به پروفایل بهترین‌ها دسترسی داشته باشید، شرکت‌کنندگان در فضای خصوصی و گروه‌های تخصصی هم با هم مستقیماً در ارتباط هستند.

6-نظرات شرکت کننده‌های قبلی

پیش از شرکت در یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، شرکت‌کنندگان قبلی آن دوره را پیدا کنید و ببینید چه نظری دارند. با آن‌ها صحبت کنید. نظر آن‌ها را بپرسید. فراموش نکنید برای پیدا کردن این افراد نیازی به جست و جوهای طولانی و سخت ندارید. می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی نظرات را درباره آنها ببینید. می‌توانید در بین کامنت‌های گذاشته شده در شبکه‌ اجتماعی آن‌ها را پیدا کنید و به اعضای دوره پیام دهید و سوالات خود را مستقیما از آن‌ها بپرسید.

7-عناوین دوره بازاریابی دیجیتال
با توجه به گستردگی دیجیتال مارکتینگ، انتخاب دوره‌ای که جامع‌ترین عناوین را داشته باشد، مهم به نظر می‌رسد. اگر در اوایل مسیر یادگیری بازاریابی آنلاین هستید بهتر است در دوره‌ای شرکت کنید که سرفصل‌های جامع و کاملی داشته باشد. چرا که یک دید کلی به ما می‌دهد. توجه کنید که دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال باید به شما روش‌های بازاریابی، فروش، ارتباط و دسترسی به مخاطبان در فضای آنلاین و شیوۀ درست انتخاب و استفاده از ابزارهای دیجتال را بیاموزد. طراحی سایت، برنامه‌نویسی و مانند آن از عناوین این دوره نیست. یک دوره جامع دیجیتال مارکتینگ باید شامل ‌روش‌های بازاریابی در فضای آنلاین باشد. در ادامه برخی از سرفصل‌های یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال نام برده شده است.

سرفصل‌های بازاریابی آنلاین

مبانی بازاریابی دیجیتال
بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال
سئو SEO (بهینه سازی برای موتورهای جستجو)
بازاریابی محتوایی و فرمت‌های محتوا
بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing
بازاریابی با فایل‌های صوتی و پادکست
بازاریابی پیامکی
بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
بهینه‌سازی نرخ تبدیل در کسب و کارهای آنلاین
فرآیندهای A/B Testing
بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی
تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال و رپورتاژ آگهی
تبلیغات کلیکی و انواع آن
تبلیغات در گوگل - گوگل‌ادز
موضوعات مدیریتی مرتبط با کسب و کار آنلاین
موضوعات حقوقی مرتبط با کسب و کارهای آنلاین
استراتژی در کسب و کارهای آنلاین


اگر به دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ هستید باید تمام دوره‎‌ها را لیست کرده و ویژگی‌های آنها را بررسی و مقایسه کنید. سپس با توجه به نیاز‌های خود، بهترین دوره را برای خودتان انتخاب کنید. یادگیری بازاریابی آنلاین یک شبه اتفاق نمی‌افتد. دوره‌هایی که وعده‌های پول‌دار شدن و یادگیری سریع به شما می‌دهند معمولاً ازکیفیت مناسبی برخوردار نیستند. در این مسیر باید با صبر و حوصله و تمرین و پشتکار پیش بروید تا یک دیجیتال مارکتر خوب شوید. به تجربه نشان داده شده است که دوره‌های فشرده، کوتاه مدت، سه ماهه، یک ماهه و مانند آن، دوره‌های مناسبی نیستند. بازاریابی دیجیتال، آمپول، قرص، کپسول یا شربت ندارد. باید وقت بگذارید، بیاموزید، تجربه کنید تا در نهایت بتوانید تجربۀ موفقی در کسب و کار در فضای آنلاین داشته باشید.

در آخر اگر بخواهید برای کار در حوزه دیجیتال مارکتینک فرد مناسبی باشید و به دنبال آینده‌ای درخشان در این حوزه هستید، باید در یک یا چند تا از مهارت‌های زیر تخصص داشته باشید.

SEO (بهینه سازی برای موتورهای جست و جو)
تبلیغات در گوگل (گوگل‌ادز)
بازاریابی متحوایی
کپی‌رایتینگ (موثرنویسی/اثربخش نویسی)
شبکه‌های اجتماعی
طراحی، اجرا، تحلیل و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی
می‌توانید برای بررسی دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) یکی از بهترین‌ها را ملاک قرار دهید. این دوره پیش از این در یک نظرسنجی که از طریق یکی از معتبرترین رسانه‌های حوزه دیجیتال انجام شد، با رای اکثریت عنوان بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در ایران را به خود اختصاص داد. برای مشاهده و انتخاب یک دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال به سایت mydmc.ir مراجعه کنید.


منبع: دیجیاتو

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 294
  • بازدید کلی : 6457
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی